9 december 2014

Verlanglijstje Kerst 2014


Hallo lieve lezers,


Wij vieren dit jaar ook weer gezellig samen met de familie kerst (het gezin). Wij trekken online lootjes en vullen een lijstje in met wensen. Voorheen deden we dit door briefjes te schrijven en deze vanuit een bak te trekken. Wat dan vaak lastig was is dat je jezelf trok. Met online lootjes trekken heb je dat probleem niet. Ook kun je steeds dingen aan je lijstje toevoegen, waarna je secret santa hier een bericht van krijgt.

Op mijn lijstje staat:


- Turquoise dopper. Dit is zo'n hippe waterfles die veel mensen nu hebben. De kleuren die ik veel zag vond ik niet zo interessant, tót ik de turquoise versie tegenkwam in een winkeltje hier in Groningen.


- Dik workout-matje. Bij veel winkels kun je goedkope workout-matjes kopen. Helaas zijn deze maar enkele millimeters dik en bieden ze daarom niet veel comfort. Bovenstaand matje is zeker 7mm dik. Ik zou graag thuis spieroefeningen willen gaan doen, maar op de koude (en naar mijn idee niet echt schone) vloer liggen trekt mij niet zo aan.

diy frame- Een krijtbord. Ik wil meer video's gaan maken voor YouTube. Daarvoor is het leuk om een vast beeld te maken die je in het video-overzicht ziet. Om de titel van mijn video in dit beeld te laten zien, leek het mij leuk dit op een krijtbordje te doen met een eigen typografie. (edit: na op Pinterest te hebben gekeken ga ik hem denk ik toch zelf maken. Ik vraag daarom schoolbordverf)


- Setje gecoate dumbells van 3kg per stuk. Deze zijn ook voor de spieroefeningen die ik wil gaan doen. De vinyl/rubbercoating zorgt ervoor dat je de dumbells stevig vast kunt houden zonder dat ze uit je handen glijden doordat je zweet. Toen ik nog in de sportschool sportte, deed ik oefeningen met metalen dumbells welke ik echt niet fijn vond.


- Een papierversnipperaar. Ik heb mij altijd al gefascineerd door die dingen. Ze zijn erg handig om je papierwerk veilig weg te gooien. Ook is het zo veel makkelijker om je papierwerk te recyclen. Wanneer de bak vol zit, breng je deze naar een papiercontainer en leeg je deze. Als je knaagdieren hebt, kun je het ook gebruiken als een laag onder het zaagsel óf je kunt ermee knutselen.


- Als laatste vraag ik een Ici paris xl cadeaukaart als bijdrage voor de Clarisonic mia 2 die al jaren op mijn verlanglijstje staat.

Wat zijn jullie kerstwensen? Ik hoop dat het dit jaar weer een ontzettend gezellige kerst wordt met spelletjes, eten en fijne kerstfilms. Ik kan niet wachten!

Liefs,
Esmée

3 opmerkingen:

  1. Ahh mooie dingen op je lijstje, kun je het nieuwe jaar goed beginnen met home workouts zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop het wel! En als ik het niet krijg koop ik het zelf. Wat wil jij graag voor Kerst hebben?

      Verwijderen
  2. Oeh, dit is echt een verlanglijstje die zo de mijne zou kunnen zijn, alleen de papierversnipperaar is geen must voor mij :) Maar ik kan het me voorstellen dat je die dingen intrigerend vind, ik zat vroeger ook altijd te kijken als mijn vader zijn papier erin gooide :) Dat workout matje is ook handig, fijn dat hij zo dik is! Ik heb precies hetzelfde probleem als jij bij spieroefeningen..

    BeantwoordenVerwijderen