27 september 2014

Shoplogje National glamour day 2014 najaar

Hallo lieve lezers,

Long time no see. Ik zal jullie morgen uitgebreid uitleggen waarom ik zolang niets heb geplaatst.
Vandaag had ik even wat afleiding nodig. Daarom besloot ik even de stad in te gaan. Ik wist dat het National Glamour day zou zijn, maar had niet echt verwacht iets te zullen kopen. Toch liep ik eerst even langs de Bruna bij mij om de hoek, om een Glamour aan te schaffen voor ik de bus zou pakken. Dit is wat ik heb gekocht:

-Een bouclé achtig vestje van de Hema. Ik ben van plan deze langs de zwarte randen aan te zetten met een parel en/of blingrand. Ik zag een ontzettend mooi bouclé jasje op Pinterest. Ik heb in allerlei winkels en webshops gezocht, maar kon een soortgelijk jasje niet vinden. Wel vond ik dus dit vestje. Het is een recht model, waardoor ik hem nog even moet innemen aan de zijkanten zodat hij getailleerd wordt.
-Ook kocht ik bij Hema twee simpele witte V-hals t-shirtjes. Ik heb twee leuke teksten welke ik als transferprint hierop wil strijken.
Op de t-shirts ligt een pak zigzagwatten. Ik ben bezig mijn eigen tarwegras te laten groeien. De tarwegras heeft een bedje van zigzagwatten nodig. Ook wil het nog weleens (te vaak) zijn dat er bij mij in de straat een auto alarm urenlang afgaat. Het helpt dan om een propje watten in mijn oren te doen als oordopjes.

-Bij the Bodyshop kocht ik ook weer een aantal lekkere dingetjes. Omdat ik deze maand jarig was, had ik ook nog een cadeautegoed van €5,- als member. Ik kocht een heerlijke parfum mist van de cherryblossom lijn, bio cotton handschoentjes om 's nachts met een dikke laag crème op je handen te slapen, een dry bodybrush om je lichaam droog mee te schrubben. Dit zou ook de doorbloeding kunnen bevorderen. Wie weet schrijf ik hier nog wel een stukje over. En natuurlijk kocht ik weer een back-up van mijn favoriete bodybutter: vineyard peach (ruikt naar Haribo perzikjes).
-I am wilde ook een graantje meepikken van alle klandizie. Daarom hadden zij ook op alles 20% korting. Ik kocht deze heerlijke fluffy crèmewitte sjaal. Ik ben klaar voor de koudere dagen!

Yes yes yes. Eindelijk heb ik een breton gestreept shirt gevonden mét lange mouwen, gewoon bij H&M. Eerder dit jaar kocht ik ook al zo'n soort shirt bij de Hema, maar deze bleek vlekken te hebben bij de schouders, waarna ik hem terug bracht.
Ook kocht ik nog twee zwarte treggings. Dit is een hele stevige legging, wat bijna neigt naar een skinny jeans. Ik was weleens benieuwd naar de pasvorm van zo'n tregging, dus nam ik er één mee naar het pashokje. Dat zat zó lekker, dat ik besloot om nóg een mee te nemen.

Niet National Glamour day gerelateerd, maar toch aankopen van dit shopmiddagje:
-Tekenmap van de V&D. Ik moet al mijn schoolwerken netjes opbergen, zodat deze niet beschadigen. Heel fijn dat deze in de aanbieding was bij het prijzencircus bij V&D. Ook kocht ik een klein verfpalette.
-Bij de boekenvoordeel kocht ik twee pakjes cellofaanzakjes om de cupcakeprikkers welke ik maak in te verpakken. Ik vond daar ook een pakje wit A4 karton, wat erg lastig te vinden is.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Als je een vraag hebt, stel deze dan gerust in de comments.

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten