7 augustus 2014

Hoe ver ben ik met de basis garderobe lijst?

Hallo lieve lezers,

Eind December 2013 begon ik met de serie Garderobe musthaves. Ik zocht allerlei websites en Pinterest af naar de musthaves voor in de kledingkast. Hiervan maakte ik uiteindelijk een checklist welke je hier kunt vinden. Sindsdien ben ik bezig geweest om mijn lijstje langzaam maar zeker meer compleet te maken. Vandaag wil ik jullie laten zien hoe ver ik inmiddels ben, en wil ik jullie inspireren om dit eventueel ook te doen.

Waar de ♥'jes voor staan heb ik inmiddels in mijn bezit. Zoals je ziet komt dat neer op ongeveer de helft van de lijst.
De artikelen welke in bruin geschreven zijn, zijn artikelen welke waarschijnlijk het best in de herfst verkrijgbaar zijn. Turquoise staat voor zomer, geel voor lente en grijs voor de winter.
Met het aanschaffen van heel veel artikelen wil ik nog wachten, aangezien ik bezig ben om minimaal 10 kilo af te vallen over een lange periode verspreid. Ik zou het heel zonde vinden om nu allerlei jeans en perfecte basis jurkjes aan te schaffen, om ze over een jaar misschien niet meer te kunnen dragen omdat ze dan te groot zijn.
Ik hoop eind volgend jaar een volledige closet tour te kunnen geven in een nieuwe woning én met een goede camera.

Wil jij nu ook deze lijst bijhouden? Hier vind je een pagina welke je uit kunt printen en met een markeerstift af kunt strepen.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen/zien.

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten