18 augustus 2014

Birthday wishlist 2014

Hallo lieve lezers,

Ik weet nog dat ik een aantal maanden geleden in mijn rolstoel zat en dacht; misschien is het handig dat ik om me heen ga kijken naar cadeaus welke ik graag voor mijn verjaardag zou willen. Mijn moeder verklaarde mij voor gek omdat het volgens haar nog heel lang duurde. En nu ik dit schrijf is het nog maar drie weken tot ik jarig ben (psst. 7 September). Hartstikke snel dus. Ik wil jullie graag laten weten wat ik graag voor mijn verjaardag wil hebben en waarom.

Kleurboek voor volwassenen. Het lijkt me superfijn om af en toe even wat te ontspannen door kleurplaten in te kleuren. De designs zijn erg leuk en mooi, zodat je ze ook uit kunt snijden en inlijsten.
Gewichtjes van 3kg. Ik wil mijn sportabonnement opzeggen en meer oefeningen vanuit huis doen. Daarvoor heb ik nog dit setje gewichtjes, een bal en een matje nodig.
Ikea Arv bordenset. Zoals jullie misschien wel weten ben ik gék op wit, en wil ik graag een mooie grote set borden van eenzelfde serie. Toen ik uit huis ging had ik allerlei verschillende soorten bordjes verzameld, waar ik nu knettergek van word.

Mini fotostudio. Deze kleine opvouwbare fotostudio lijkt me ontzettend handig om mooie productfoto's mee te maken.
Rosti mepal modula bewaardozen. Van deze bewaardozen kan ik nooit genoeg hebben!


Bestekset palazzo van Picard & Willpütz. Als jullie mij al wat langer volgen, dan weten jullie dat ik in December met mijn moeder naar Münster ben geweest. Daar kocht ik een setje gebakvorkjes van deze serie. Sindsdien aas ik al op deze prachtige bestekset. Waarschijnlijk krijg ik deze van mijn ouders. 
Schoolbordverf van de Action. Op onze gang is een grote kale muur. Het lijkt mij leuk om hier een groot vlak met schoolbordverf te maken, en hier berichtjes aan elkaar op te schrijven, of mooie quotes.
Money. Ik wil graag weer meer gaan sparen. Alle dingen die voor de rest op mijn wishlists staan zijn hartstikke duur.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Uiteraard zal ik na mijn verjaardag laten zien wat ik heb gekregen.

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten